Kas ir emocionālā inteliģence?
Emocionālā inteliģence (EI) ir spēja izprast sevi un citus cilvēkus, vadīt savas un citu emocijas. Mums visiem ir emocijas un neatkarīgi vai to apzināmies vai nē, šīs emocijas ietekmē mūs visdažādākajos veidos. Apzinoties un izprotot savas emocijas (un arī citu cilvēku), varam būtiski uzlabot gan sadarbības, gan attiecību veidošanas, gan vadības prasmes.
Šīs spējas un prasmes var attīstīt un pilnveidot, tādēļ ir būtiski apzināties savas stiprās puses un attīstības virzienus.
Kādi ir ieguvumi no emocionālās inteliģences pilnveidošanas?
✅ prasme efektīvi izteikties un vadīt sarežģītas sarunas
✅ uzlabojas līderības efektivitāte un komandas darba efektivitāte
✅ palielinās emocionālā noturība, prasme efektīvi regulēt un pārvaldīt savas emocijas
✅ prasme pozitīvi ieteikmēt apkārtējo cilvēku jušanos darbā
✅ uzlabojas darbinieku iesaiste darbā un apmierinātība ar darbu
✅ uzlabojas pārdošanas rezultāti un klientu serviss
Par Genos* EI novērtējumiem
Tiek mērīta emocionālā kompetence, proti, cik labi cilvēks demonstrē emocionālās inteliģences prasmes un uzvedības.
Novērtējuma rezultāti sniedz informāciju par to: pirmkārt, cik labi cilvēks demonstrē emocionāli inteliģentu izturēšanos salīdzinājumā ar citiem, un otrkārt, cik svarīga šāda uzvedība ir kolēģiem/vadītājam darba vidē.
Piedāvāju veikt emocionāli inteliģentas uzvedības novērtējumus kā:
💡 pašvērtējumu
💡180 grādu novērtējumu (pats un līdz 6 kolēģi/darbinieki)
💡360 grādu novērtējumu (pats un līdz 6 kolēģi/darbinieki un vadītājs)
*Genos ir dibināts 2002.gadā un ir vadošais EI novērtēšanas un risinājumu piegādātājs pasaulē, kas sadarbībā ar Swinburne universitāti Austrālijā, veic pētījumus par EI ietekmi uz darba sniegumu un produktivitāti dažādos uzņēmumos.